vrijdag 4 oktober 2013

Mijn eerste drop........



Jaja, mijn eerste dropping heeft inmiddels allang plaatsgevonden. Niet zoals gepland maar plannen dat is ook niet mijn sterke kant, ik ben meer van de impulsieve :-)

Deze ontstond toen ik een volle mand oud papier naar de papiercontainer zou brengen waar ook een stapeltje recente (ook gekregen) luxe bladen bij zaten. Zonde om zo weg te gooien, dus ingepakt met een label er aan en opgehangen bij de container. Ja hoor binnen no-time was de tas weg! 

Lieve vinder, veel plezier ermee...........


Hop, hop, hop, op naar de volgende drop!

1 opmerking:

  1. Superleuk idee! Hier in Belgiƫ was er zoiets op de trein vorige week
    dacht ik ....een anonieme (treinbegeleider?) had een lieve boodschap op de 'metro' (krantje dat je gratis kan nemen in elk station opgeschreven.
    En dat initiatief wordt nu regelmatig overgenomen door anderen.
    liefs en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen